Բլոգի հաշվիչ՝ Liveinternet

Sunday, May 18, 2014

Դու սիրված ես



Նախ դիտիր կարճամետրաժ ֆիլմը:

Սիրո մասին այքան անիմաստ, փիլիսոփայական ու անհեթեթ ասույթներ կան, որ ընտրելը դժվար էր:
«Ուր կա սեր, այնտեղ կա կյանք» Մահաթմա Գանդի.
Փետրվարի 14- էր՝ սիրո օրը: Երբ կուսանոցի աղջիկները, հիվանդ տատիկները և այլոք կարծում էին թե ոչ ոք իրենց չի սիրում, նրանք օտար են հասարակության կողմից, հայտնվեց ֆիլմի հերոսը՝ ֆիզիկական խնդիրներ ունեցող տղան, որ բոլորին նվիրեց իր պատրաստած թղթե ծաղիկները և ապացուցեց նրանց, որ նրանք անտեսված չեն, այլ՝ սիրված: Կարևոր չէր թե ծաղիկը թղթից էր, թե բնական, կամ առհասարակ ծաղի՞կ էր, թե ուղղակի հասարակ մի ծամոն: Անգամ «Դու սիրված ես» գրությամբ մի թղթի կտորն էլ մարդուն անսահման երջանկություն կարող է պատճառել:
Երբ «մտքիդ դնում ես», կարող ես կատարել այն ինչ ուզում ես: Տղան հիվանդ էր, աղքատ, բայց  կարողացավ ուրախացնել մարդկանց, ի տարբերություն բավականին առողջ ու հարուստ միայն տեսակով «մարդկանց»:
Հ.Գ.1 Դուք՝ բոլորդ սիրված եք:
Հ.Գ.2 Գրի՛ր քո կարծիքը ֆիլմի ու իմ կարծիքի մասին մեկնաբանությունների բաժնում:

0 comments:

Post a Comment